niedziela, 14 października 2012

New York


Nowy Jork oczarował mnie od pierwszego wejrzenia :) Jest dokładnie tak jak sobie wyobrażałam i cudownie jest być w tych wszystkich miejscach, które dotąd widziało się tylko na zdjęciach i w filmach. Widoki zapierają dech w piersiach i odbierają mowę. To miasto jest niepowtarzalne i tętni swoim własnym życiem, które czuć tam na każdym kroku.

Z pewnością wrócę tu jeszcze na dłuższe zwiedzanie, bo jest tu pełno miejsc wartych zobaczenia i rzeczy do zrobienia, a romans z Nowym Jorku wymaga trochę więcej czasu niż ja miałam tym razem.












10 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać kiedy ja zobaczę Nowy Jork :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się spodoba i naprawdę warto tu przyjechać dla tych widoków :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hahaha ooo tak cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem na Times Squere zwłaszcza u tej damskiej części przechodniów ;)

      Usuń
  3. Ja juz uwielbiam to miasto więc aż strach pomyśleć co będzie jak je zobaczę na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że kiedyś tam zawitam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To miasto to moje marzenie:) Wierzę, że kiedyś uda mi się je spełnić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim też zawsze było i nigdy nie pomyślałabym, że uda mi się je spełnić, a jednak się udało, czego i Tobie bardzo mocno życzę! :)

    OdpowiedzUsuń